tisdag 18 januari 2011

Nu spänner vi bågen

Den nya datorn som jag trodde mig vara kompis med vara en schimär. Den trilskas igen och Outlook programmet stänger av sig hela tiden. Jag tröstar mig med att min gamla PC står kvar i rummet och tjänstgör, om än i långsam takt.

Samtidigt knyter vi ihop säcken med alla planeringsdetaljer inför torsdagens seminarium på Försvarsmakten om Gender Advisor Program. Från deras sida har Charlotte Isaksson, Gender Advisor to Director of Operations Swedish Armed Forces visat oss ett stort engagemang i sakfrågan men också för att vi skall få en värdefull och utvecklande dag tillsammans.

I ett längre perspektiv talar vi om 25års jubileum för Etärnkonsult och om att göra skillnad i vardagen.

Att ifrågasätta nuet och blicka framåt är välgörande. Det kan man göra med eller utan en dator som krånglar.

Inga kommentarer: