onsdag 15 juni 2011

Tillbaks igen i blogvärlden - Om modet att våga fatta och ompröva livsavgörande beslut

Så är jag tillbaks igen i blogvärlden och fortfarande på min gamla dator. I den nya är det fortfarande stopp och det hjälper inte att banka och slå på den.
På Landsort var det en fråga som ställdes angående vad jag vill göra när jag blir stor. Om du får leva om ditt liv, vill du välja en annan levnadsbana då? I mitt fall så är svaret enkelt. Jag har valt ett stimulerande och omväxlande liv med lite risktagning. För att vinna något måste man vara beredd att ta vissa risker.

Igår träffade vi Hans och Catrin som driver Edblad & CO med stor framgång. Ett lyckat designerpar där de tillsammans med olika kompetenser och modiga beslut har nått stora framgångar och fortsätter att växa.

Stort Tack till Sune som bjöd på så mycket under ett intressant dygn i Roslagen.

Inga kommentarer: