torsdag 19 maj 2011

Hur vill jag leva mitt liv?

Min blogger har inte varit nåbar. Så blir ett litet problem för den som är intresserad av teknikens under ett stort problem för mig som blir frustrerad när den digitala miljön inte är välkomnande. Nu smet jag från problemet och plockade fram min gamla dator.

I övrigt så är det förberedser för seminarierna på Landsort som gäller och att reflektera kring:
"25 år som egen företagare. Hur har det påverkat mitt liv?" Svårt att veta, men jag tror mig veta vilka fördelar det har inneburit. Lite kring detta kommer vi att beröra när vi på Landsort ställer oss frågan "Vad vill jag göra när jag blir stor?" Det märks att frågeställningen blir mer och mer intressant att utveckla ju äldre man blir.

I en fas av livet riktar man sitt intresse till att hitta rätt yrke och i en senare del av livet blir man mer intresserad av helheter och väljer att se till "Hur vill jag leva mitt liv?"

Inga kommentarer: